Lets get active – Yoga practice

Igår var det ”yoga night” i Lorna Jane butiken där jag bor, med super duktiga Teresa. Det var ett mycket bra pass och under en timmes tid fokuserade vi 100%  på att landa i nuet samt att känna av varje andetag i kroppen. Precis som jag skrev igår är yoga en viktigt del i min träning och jag försöker praktisera minst 2 ggr i veckan. Jag tycker att ALLA borde prova yoga för det ger otroligt mycket mera än bara flexibilitet.
Då yoga är en stund för mig att fokusera och landa ville jag inte störas av yttre distraktioner så tog jag tog tyvärr inga bilder igår. Däremot vill jag ger er en hint av hur det såg ut postar jag här Lorna Janes egna Yoga video tillsammans med yoga gurun och kändis yoga tränaren Charlotte Dodson. Se mera av vad yoga innebär för Charlotte här.

Namaste all sporty sisters! 

Lämna en kommentar